Top 10 Carian Google Paling Tinggi Kategori Individu 2010

Sebelum ini, Senarai 10 ada buat entri mengenai Top 10 Peningkatan Paling Tinggi Carian Google 2010 di Malaysia. Seperti yang dijanjikan, Senarai 10 kali ini akan berkongsi Top 10 Carian Google Paling Tinggi Kategori Individu 2010:

1. Maher Zain


 Maher Zain, seorang penyanyi nasyid solo berasal dari Lebanon ini semakin popular dengan album nya Thank You Allah. Memang popular sampaikan anak buah yang umur 3 tahun pun dah kemaruk nyanyi lagu InsyaALLAH tiap2 kali naik kereta. :D

2. Justin Bieber


Sekali lagi, penyanyi muda ini tersenarai dalam Senarai 10 untuk carian google paling meningkat bagi tahun 2010. Justin Bieber, penyanyi muda Kanada ini memang tengah buat empayar duit sekarang ini.

3. Luna Maya


Sejak kes video aksi lucah nya dengan Arel Peter Pan tersebar luas, Luna Maya semakin popular. Walau bagaimanapun, popularitinya melonjak bukan kerana kejayaannya dalam dunia seni hiburan, tetapi sesuatu yang merosakkan kerjayanya.

4. Din Beramboi


Pemergian pelakon dan pelawak terkenal negara, Din Beramboi, benar2 menggegarkan industri tanah air negara. Dikatakan, beliau ada menunjukkan tanda2 sebelum pemergiannya ke Rahmatullah apabila menunjukkan reaksi yang serius semasa memberikan komen terhadap Alex, di program realiti tv, Raja Lawak Astro.

5. Lady Gaga


Lady Gaga, begitu terkenal dengan konsertnya yang lain daripada yang lain. Pakaiannya memang unik dan memang dia je yang gemar bawa imej "pelik dan funky" setiap kali perform.

6. Hanis Zalikha


 Model, pelakon dan blogger terkenal ini semakin menjadi tarikan warga Malaysia. Tengok sahajalah jumlah followers di blog Hanis Zalikha, mencecah 15,037 orang pada ketika entri ini ditulis!

7. Lee Min Jo


Terus terang cakap, saya sendiri tak berapa kenal mamat korea ni. Mungkin girl2 di luar sana yang baca entri ini, boleh cerita dengan panjang lebar, siapa beliau. Hehe. Tahu la serba sedikit, Lee Min Jo ni artis Korea. Thats it!

8. Adam Lambert


Adam Lambert adalah seorang penyanyi dan pelakon dari California. Pernah mendapat runner-up dalam American Idol ke-8. Popular kerana bakatnya dalam nyanyian dan lakonan serta aktiviti gay beliau.

9. Siti Nurhaliza


Dato' Siti Nurhaliza memang tak luntur tahap populariti beliau walaupun setelah bergelar isteri kepada seorang jutawan, Dato' K. Bakat dan personaliti beliau begitu menambat hati ramai orang. Mungkin inilah elemen yang menjadikan beliau kekal popular sehingga sekarang.

10. Paul Tan


Paul Tan adalah seorang blogger dari Malaysia yang begitu aktif mengeluarkan entri mengenai kereta dan industri permotoran dalam blog beliau, paultan.org. Blog beliau begitu popular, mencatatkan jumlah unique visitors sebanyak 490,000 dengan 3.3 juta pageviews dalam sebulan!

P/s: Semua gambar di ambil dari Google.

8 Orang Komen:

  Unknown

December 18, 2010 at 8:12 AM

lee min joo,,,,waaa,,cuteeeeee

  titirara

December 18, 2010 at 8:16 AM

Nape saye takde ? HAHA

  Nash

December 18, 2010 at 8:18 AM

@titirara -> cube awak buat search nama awak sehari seribu kali, 365 hari. nnt kita tnggu lagi setahun ea... :D

  oshin

December 18, 2010 at 8:46 AM

whoot2. suka lee min hoo . hehe . jgn mara

  Unknown

December 19, 2010 at 5:39 AM

nice info lah!! :D

follow :D

  chenta

December 22, 2010 at 4:00 PM

saya tahu semuanya kecuali paultan..hehehe

tak minat kete kot ^_^

  budiawanhutasoit

December 23, 2010 at 8:45 AM

wah, kapan saya bisa seperti Paul Tan..
punya blog dengan 3.3 juta pageviews dalam sebulan..

  Unknown

January 1, 2011 at 8:51 PM

hasil carian google malaysia ler ni kot..
miahaha..
cmne nk tau ni?
pakai kaedah apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Koleksi Lirik Lagu